Äldre version av webbläsare!

För en bättre upplevelse behöver du uppdatera din webbläsare. Kolla efter senaste versionen: Chrome Firefox Opera Safari (only Mac)

Sveriges bredaste sortiment
Kvalitet & design till rätt pris
Handla tryggt
Företag Privat
Meny
Populära sökningar
Kundservice
Kundservice
0
Varukorg
Summering varukorg
()

Per produkt

Per totalt
Totalsumma:
Inkl.moms
  0
Gå till kassan
Meny

 

Reklamation

Om det är något fel på din produkt har du rätt att reklamera fel som uppkommer inom tre år från produktens avlämnande (ansvarstiden). Du behöver alltid reklamera inom skälig tid från det att du borde ha märkt felet. Din rätt att reklamera upphör senast två månader efter att ansvarstiden på tre år har passerat.

Du reklamerar en produkt genom Mina Sidor (Gå in på din order och tryck på ”Reklamation”) eller via denna länk: https://www.nordiskafonster.se/reklamationsanmalan. Vår returadress är Nordiska Fönster i Ängelholm AB, Lagegatan 24, 262 71 Ängelholm.

När den reklamerade produkten har tagits emot och vi har konstaterat att reklamationen är giltig, kommer vi att ersätta dig enligt gällande lag.

Om reklamationen inte är giltig enligt gällande lag har vi rätt att ta ut en administrativ avgift vilket motsvarar våra kostnader för administration och frakt eller våra serviceteknikers kostnader för hembesök.


Nordiska Fönster följer Svensk Planglasförenings riktlinjer för kvalitetsbedömning och reklamationshantering gällande planglas.

Kontaktuppgifter

Telefon: 0431-37 14 00
Mail: kundtjänst@nordiskafonster.se

Nordiska Fönster i Ängelholm AB, 
Lagegatan 24, 262 71 Ängelholm

 

Tvist

Vid eventuell tvist följer vi beslut från alternativa tvistlösningsorgan. I Sverige kan du kontakta Allmänna reklamationsnämnden (ARN). Du kan kontakta ARN genom att skicka ett brev till Box 174, 101 23 Stockholm eller göra en digital anmälan på ARN.se. Du har även möjlighet att klaga via EU:s webbaserade plattform för tvistlösning som du hittar här

.

PRODUKTER ÄR TILLAGDA I DIN VARUKORG

;