Äldre version av webbläsare!

För en bättre upplevelse behöver du uppdatera din webbläsare. Kolla efter senaste versionen: Chrome Firefox Opera Safari (only Mac)

Företag Privat
Meny
Populära sökningar
Kundservice
Kundservice
0
Varukorg
Summering varukorg

Per produkt

Per totalt
Totalsumma:
Inkl.moms
  0
Gå till kassan
Meny
Handla tryggt hos oss med vår prismatchning – vi ser till att du aldrig betalar mer än nödvändigt! Kontakta oss idag för att få bästa möjliga pris.

Monterat och klart - För en smidig fönsterinstallation

För dig som söker en smidig fönsterinstallation erbjuder våra samarbetspartners en helhetslösning där du får hela projektets kostnader på en faktura. Vi förmedlar samarbetspartners i stora delar av Sverige. Du får en offert på både fönster och arbete och vid godkänd offert lägger samarbetspartnern en beställning. Våra samarbetspartners kan montera samtliga produkter i Nordiska Fönsters sortiment. När er beställning är levererad kommer samarbetspartnern hem till er och installerar de nya produkterna. Tack vare totalentreprenad får du garanti på både produkt och montage. Notera att vi rekommenderar och förmedlar kontakt till våra samarbetspartner och du som kom kund köper produkt och/eller monteringen via dem. Det innebär att garanti på utfört montage lämnas av vår samarbetspartner och inte av Nordiska Fönster.

Fyll i detta formulär för att komma i kontakt med en av våra samarbetspartners.

Tips: en bra beskrivning underlättar vårt arbete och därmed snabbare service från Nordiska Fönster och våra samarbetspartners

Vanliga frågor

När ni fyllt i och skickat in Monterat och Klart formuläret, skickas er förfrågan till den samarbetspartner som ligger närmast geografiskt. Partnern kan därefter acceptera alternativt neka er förfrågan. Nekar samarbetspartnern er förfrågan skickas den vidare till närmaste samarbetspartner.
Nordiska Fönster rekommenderar alltid att man frågar om referensbilder från tidigare projekt med våra produkter, för att kunna ska skapa sig en uppfattning av hur ett färdigt montage kan komma att se ut. Nordiska Fönsters samarbetspartners utför flertalet montage per år och kan förmodligen förse er med referensbilder på projekt med samma alternativt likvärdiga produkter som ni är intresserade av. I slutändan är det ni som kund som väljer att gå vidare med samarbetspartnern och då ska det kännas rätt. Känns det inte rätt kan vi på Nordiska Fönster skicka er förfrågan till en annan partner. Kontakta då b2b@nordiskafonster.se
Nej, montörerna är samarbetspartner till Nordiska Fönster. Du köper tjänsten av samarbetspartnern som Nordiska Fönster förmedlar. Nordiska Fönster friskriver sig allt ansvar gällande utfört montage och det är samarbetspartnern som lämnar garanti på montaget.
Ja, samarbetspartnern kan komma att ta en avgift för hembesök, men det kommuniceras alltid av samarbetspartnern innan planerat hembesök.
Nej, installationspriset kan variera beroende på många faktorer som exempelvis typ av fasad (trä, puts, tegel mfl), antalet produkter, typ av produkter (fönster, takfönster, skjutdörr mfl) och därmed är varje installationsprojekt unikt och prissätts därefter.
Installationspaket kan variera beroende på val av samarbetspartner och därmed är det du som kund som bör ställa frågan om montaget är ett grovt montage alternativt ett komplett montage.
Vid utebliven kontakt fyll i Monterat och Klart formuläret igen. Vid fortsatt utebliven kontakt vänligen kontakta b2b@nordiskafonster.se och beskriv detaljerna kring ert projekt.
Reklamationsärenden ska alltid gå via samarbetspartnern, som i sin tur reklamerar produkten hos Nordiska Fönster. I väntan på beslut ska montaget pausas och invänta beslut från Nordiska Fönster. Felaktig produkt får inte monteras. Din kontaktperson i reklamationsprocessen är alltid samarbetspartnern om du köpt produkterna via dem. Handlar du produkterna på egen hand och endast montaget utförs av samarbetspartnern, ska en reklamationsanmälan skickas in via Nordiska Fönsters hemsida.

PRODUKTER ÄR TILLAGDA I DIN VARUKORG